söndag 16 mars 2008

Ja måste förklara mig

Jag måste säga att en medlem i denna familj är otroligt känslig. För att försvara mig mot hela kleptoman grejen så överdrivs det en del.

Jag lånade ett par strumpor, jag tog dom aldrig utan bad Gino hämta dom då ja inte ville rota i garderoben, dessutom så berättade jag senare att jag hade lånat dom. =)

Vatten! Jag tog lite vatten!!!! Vatten helt enkelt. Det finns mer i kranen.

Citron har jag svårt att minnas men eftersom jag sällan använder citron så tror jag att du har blandat ihop oss mongos.

Inte för att mitt försvar spelar någon roll, du redan bestämt dig att jag är en kleptoman haha men ack så fel du har!

2 kommentarer:

Kalle sa...

jag haller med, det har borjat med obetydliga saker, men jag forutspar att vi bara sett toppen av isberget! Det borjar med strumpor och vatten, och slutar med banker och villor.. :)

Josie1 sa...

meh, nee så är de inte