onsdag 12 mars 2008

Tvång!!!!!

Jag bloggar inte för att jag vill, utan för att Josse tvingar mig.

Händelserik dag.
Katta bestämde sig för att gröta in lite tvättmedel i ögat, vilket ledde till döds-ångest, gråt och det var tur att vi har en sjuksyster i la familia! Medan Sara räddade livet på Katta skrattade jag och Josse. Ok, jag skrattade mest =)

Vi hade ytterligare ett krig. Gino vs. Frida, Josse och Sara. Efter handdukssnärtar och hårt kastade bollar, skrik och spring var det nog, för denna gång. For the record; Gino har sparkat Sara på handleden, Chris i ansiktet och igår laddade han en höger i Josses mage. Dessutom har han uttryckt en önskan att kittla ihjäl Katta. Trevlig kille. Allt bottnar dock i kärlek. Vi uttrycker oss alla på olika sätt =)

Ja, det blir nog inte mycket plitande av mig på den här bloggen.... om inte Josse hotar mig igen.

Familjen rockar. Das is alles. Komma sej nuuuuuuu!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha Frida=) jag vill också slåss med er istället för att sitta här på jobbet! Ni får fan skriva mer och berätta vad ni gör!
Hoppas att Kattas öga mår bra nu och att allt i plugget går toppen. MISS U GUYS!!!!!!!

Kollade på fråga Olle igår (när såg man det sist?) och tänkte på Gino...hahaha dom sa så fula saker och det påminde mig om hans lilla....

;-)