söndag 9 mars 2008

Uppdatering

Vad gör familjen?

Kalle sitter och småfnissar framför datorn, jag gissar att han kolla på Lost

Frida och Katta svär inne i sovrummet och Gino springer snällt in för att hjälpa till. De var på IKEA igår så jag antar att de bygger ihop någonting.

Sara .... jadu jag vet inte vad hon gör. Men däremot så vet jag att hon har blivit jättebrun å e så fin så. Min Sara är bäst bara så ni vet!

Jag då, dricker kaffe och läser skvaller allt för att slippa plugga.

Ha en skön vecka alla, de ska vi ha för här är det vaaarmt!

jooo nu kom Sara, hon ska ner till Da pool. Puss

1 kommentar:

Josefin sa...

Ja mongosar är ni allt :) Men underbara mongosar! Tänker på er darlings, ni är för härliga...Snart dundrar vi in och leker med er i två veckor! Måste ju boka hotell i Vegas förresten, eller? KRAMUS!